• Preventivní prohlídky

• Novorozenec, 14 dní, 6 týdnů, 3 měsíce, 4 měsíce, 6 měsíců, 8 měsíců, 10 měsíců, 12 měsíců, 18 měsíců, 3 roky, 5 let, 7 let, 9 let, 11 let, 13 let, 15 let, 17 let, 19 let/výstupní prohlídka
    • Na prevence a očkování do 18 měsíců věku dítěte dostávají rodiče termín při preventivní prohlídce přímo v ordinaci, dále od 3leté preventivní prohlídky jsou děti s doprovodem zvány formou SMS (moč a očkovací průkaz vždy s sebou; pokud se na termín prohlídky nemůžete dostavit, prosíme o přeobjednání s předstihem)
  • Léčebná péče

• Plánovaná vyšetření dětí

• Konzultace zdravotního stavu, poradenství

• Krevní odběry, odběry biologického materiálu

• Rady kojícím matkám

• Očkování povinná i nepovinná

• Posudková a administrativní činnost

• Nastřelování náušnic

• Zapůjčení kojenecké váhy a aerochamberu

• Vzdělávácí pracoviště PLDD

Vybavení ordinace

(C-reaktivní protein) – vyšetření zánětlivé aktivity (k rozpoznání bakteriální a virové infekce a event. nutnosti nasazení antibiotik), provádí se z malého množství krve po vpichu do prstu.
rychlotest k diagnostice beta-hemolytického Streptokoka skupiny A (jednoho z nejčastějších příčin streptokokových onemocnění), provádí se z výtěru z krku

orientační vyšetření moči

k vyšetření při podezření na zánět středního ucha
určení hladiny cukru v krvi (malé množství krve po vpichu do prstu)
ruční přístroj určen pro klinické vyšetření novorozenecké žloutenky. Transkutánní koncentrace bilirubinu, která se vztahuje ke koncentraci sérového bilirubinu, může být okamžitě a neinvazivně změřena pouhým přiložením detektoru přístroje na pokožku novorozence. Díky této technologii jsou novorozenci vyvarování nepohodlí, které je typicky spojeno s odebíráním krevního vzorku.
přístroj k určení saturace kyslíkem, při nemocech dýchací/kardiovaskulární soustavy

Inhalátor, teploměry, kyslíková láhev, odsávačka, fonendoskopy, lékařské světlo, tonometr, digitální váha, kojenecká váha, míra, pomůcky na vyšetření zraku (optotypy, obrázky k vyšetření barvocitu) a sluchu

Léky a pomůcky k zajištění první pomoci, další léky